Nasze projekty samodzielnie wymaszerowują w świat. A my trzymamy za nie kciuki. Bywa jednak tak, że z dumą obserwujemy, jak z wizualizacji zmieniają się w rzeczywistość.
Bierzemy wówczas pełną odpowiedzialność za każdy etap tego procesu, pilnując by wszystkie ustalenia związane z inwestycją były spójne z założeniami, oczekiwaniami i nadziejami. Harmonia, poczucie bezpieczeństwa, zrozumienie – oto fundamenty zadowolenia klienta.
02
Dzielimy się zadaniami sprawiedliwie. Klient wymaga, a my urzeczywistniamy jego wizje.
Jest to możliwe z uwagi na wyjątkowe zdolności organizacyjne i interpersonalne naszego konsjerża.
Posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, zna realia rynku, wie, jak rozmawiać z podwykonawcami.
Dzięki temu prace wykończeniowe przebiegają na czas i zgodnie z projektem.
Wisienką na torcie tej usługi jest doskonała relacja konsjerża z klientem!
Brzmi obiecująco, prawda? I tak jest, kiedy klient decyduje się na nasze kompleksowe wsparcie.
Konsjerż budowy ma kilka zadań do zrealizowania, odciążając tym samym klienta.
Po pierwsze, na bieżąco kontroluje postęp prac ekipy remontowej i innych podwykonawców.
Weryfikuje jakość, tempo oraz zgodność z zatwierdzonym projektem.
Po drugie, bierze na siebie komunikację między stronami oraz logistykę kolejności prac, czy dostaw.
I po trzecie – umiejętnie przeprowadza wszystkich przez huragan zmian, kiedy okazują się niezbędne.
A wszystko w poszanowaniu interesów wszystkich zaangażowanych w projekt osób.